Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Sunday, July 31, 2016

3 in 1 Produk : Kuatkan tulang, tidur berkualiti & elak sembelit

Salam korang..

Yup, hanya dengan 1 produk Shaklee iaitu Ostematrix. Ostematrix ini antara produk hot yang memang wajib saya amalkan sejak dahulu. Dulu mula amalkan Ostematrix sebab nak nak maintain kalsium disebabkan menyusukan anak pertama, Emir. Lepas itu masa mengandung anak kedua, Aina pula memang langsung tak boleh nak telan susu. Alahan pada susu orang kata. Maka saya memang gantikan susu dengan Ostematrix. Masa mengandungkan Aina memang saya ambil set mengandung Shaklee sekali.

Selepas bersalinkan Ainapun saya terus ambil bersama set bersalin Shaklee sebab Ostematrix ni juga bagus untuk sistem penghadaman. Orang berpantang memang paling takut kalau sembelit lagi-lagi di awal fasa berpantang. Tak kiralah bersalin normal atau pembedahan, risiko untuk jahitan terbuka memang tinggi kalau kita sembelit. Jadi, penting sangat Ostematrix ini bagi saya. Lagipun bukan semu buah dan sayur yang boleh kita makan semasa berpantang. Buah-buahan yang membantu pelawasan seperti pisang dan betik amatlah dilarang untuk dimakan ketika berpantang. Hanya mengharapkan pada buah oren sahaja. Itupun tak berapa berkesan pada saya.

Saya memang amalkan amalkan pengambilan Ostematrix sebelum tidur malam. Saya akan telan 4 biji. Memang kesannya memang mudah lelap, tidurpun lena dan bila bangun pagi rasa fresh sangat. Rasa ringan sahaja badan tu. Kalau sebelum tidur tu rasa lenguh satu badan, bila bangun pagi tu dah tak rasa lenguh. Barulah seronok untuk memulakan hari baru kan. Saya memang menggalakkan sesiapa sahaja untuk cuba sendiri dan rasai kesannya. Saya juga mahu anda semua sihat dan dapat menjalani kehidupan dengan lebih cergas. Mahu? Jom order dengan saya sekarang.

Bulan ni bulan promosi untuk Ostematrix. Beli 2, dapat diskaun 5%. Kalau beli 6, dapat percuma 1 botol. Boleh pakat-pakat dengan rakan-rakan untuk perkongsian beli.

Noor Afzan
Shaklee Independent Distributor
ID 1066883
Whatsapp or SMS di 012-3728-374

No comments: