Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Thursday, September 8, 2016

Produk untuk Masalah Rambut Beruban Shaklee

Salam semua..

Zaman sekarang ni zaman teknologi tapi teknologi ini jugalah yang membuatkan kita tiap-tiap hari menghirup udara berkimia dan makan makanan berkimia. Makanan dah tak sesegar dahulu. Kandungan nutrein yang sepatutnya ada dalam sumber makanan tertentu mungkin sikit ataupun tiada langsung disebabkan bahan kimia yang digunakan semasa memprosesnya menjadi bentuk yang sedia untuk dimakan. Buah-buahan dan sayuran pun boleh menjadi GMO. GMO korang boleh google sendiri tengok apa kesan sampingan bila kita memakannya.

Jadi pengambilan makanan tambahan berbentuk supplement memang digalakkan untuk mencukupkan nutrein yangdiperlukan badan. Kita sebenarnya sakit dan mengalami masalah kesihatan badan lain disebabkan tak cukup nutrien. Kalau cukup semuanya insyaAllah kita sihat sahaja. Rambut beruban merupakan salah satu kesan bila badan kurang nutrien.

Tahukan ANDA bahawa kekurangan Vitamin B12 merupakan salah satu punca rambut beruban?

Kurangnya Vitamin B dalan badan menyebabkan terjadinya pigmen pada rambut. Bagi mengatasi masalah ini anda dinasihatkan untuk meningkatkan pengambilan makanan yang kaya Vitamin B12 seperti tuna, salmon, sardin, daging lembu dan kambing, keju dan juga susu. Vitamin B juga penting untuk menjaga keseimbangan air dalam badan, membantu penyerapan lemak dalam usus dan membantu menstabilkan metabolisme badan kita.

Bagaimana nak CEGAH & ATASI MASALAH RAMBUT BERUBAN?

1. Elakkan stress. Pengambilan Vitamin B bagus untuk masalah stress. Bak kata orang kalau marah atau stress memanjang nanti cepat tua. Uban salah satu petanda penuaan kan. Hehe.

2. Amalkan Diet harian Sihat. Seperti yang kita tahu kekurangan Vitamin B12 merupakan punca rambut beruban. Kalau tak nak rambut beruban cepat banyakkan makan makanan bervitamin B12 ya. Selain Vitamin B12, Zat Besi juga diperlukan untuk mengelakkan masalah uban. Zat Besi membantu memberikan zat warna pada rambut supaya rambut subur dan berwarna hitam. 

3. Amalkan Supplement Shaklee. Cara mudah dan cepat untuk mendapatkan sumber vitamin ialah dengan mengamalkan supplement. Cubalah B-Complex Shaklee dan Vitalea Shaklee untuk menampung kekurangan Vitamin B dan juga Zat Besi yang diperlukan oleh badan kita untuk mengatasi masalah rambut beruban.

Berminat dengan Set Rambut Beruban Shaklee. Jom order dengan saya sekarang. Kalau nak lebih bajet, amalkan B-Complex Shaklee dah cukup.



Berminat? Hubungi saya di :
Call/Whatsapp/Viber : 012-372 8374
Post a Comment