Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Monday, November 4, 2013

Shaklee Set Menyusu Budget : Lebih Murah, Lebih Jimat

Salam semua,

Kali ini Afzan nak share pasal set menyusu pula. Set menyusu ini dah jadi macam keperluan untuk ibu-ibu yang nak menjayakan penyusuan sehingga anak berusia 2 tahun. Dah menjadi amanah kita untuk berusaha menyusukan anak sehingga 2 tahun. Itu hak anak kita. Kalau dah berusaha tapi tak dapat juga tu lain cerita. Janji kita ada usaha san ikhtiar untuk menjayakannya kan. Kita akan disoal di akhirat atas setiap apa yang kita lakukan di atas dunia. Apa kita nak jawab bila ditanya kenapa tak menyusukan anak sehingga 2 tahun?

Atas kesedaran itulah saya dan ibu-ibu menyusu lain berusaha dan beikhtiar untuk memastikan misi itu berjaya. InsyaAllah semuanyapun dengan izin yang Maha Esa juga kan. Tapi berdoa sahaja tak cukup tanpa usaha. Salah satu usaha yang kita boleh lakukan ialah mengamalkan supplemen shaklee. Kalau rasa tak cukup budget, saya boleh cadangkan set yang paling budget/asas untuk menjayakan penyusuan.

Energizing Soy Protein (ESP) + Alfalfa Complex

ESP ni fungsi dia sebagai sumber protein yang lengkap dang 9 acid amino (yang badan kita perlu tapi tak boleh menghasilkan secara sendiri). Protein non GMO ini membantu pembentukan sel dan badan kit memang amat memerlukan protein yang cukup untuk menghasilkan susu badan yang berkualiti. Dengan mengamalkan ESP ini, kita dapat tampung kekurangan sumber protein dalam diet harian kita. Takkan nak ambil daging, ikan dan ayam terlalu banyak hari-hari. Boleh gemuk dan mudah terdedah kepada penyakit lain pula nanti.

Ni rupa bentuk 1 canister ESP. Sebotol boleh tahan selama 1-2 bulan. Sehari amalkan 2 -3 sudu besar. Jangan lebih daripada 3 sudu ye. Bonus lain yang anda akan dapat dengan pengamalan ESP yang konsisten ialah,

- Parut di badan makin pudar/hilang
- Melicinkan kulit/ jadi gebus.
- Memberikan rasa kenyang yang lama (tak rasa lapar between meal time)


Alfalfa Complex pula adalah agen penggalak penghasilan susu ibu. Memang agen milk booster dan dalam masa yang sama berfungsi macam KACIP FATIMAH. Ye, membantu keintiman wanita gitu. Selalunya ibu menyusu ni kurang rasa nak bersama suami tapi bila ambil Alfalfa ni instead of kita dapat susukan baby kita, kita juga dapat melayan sang suami sebaik mungkin. Kira fungsinya 2 dalam 1. Bonus lain yang kita akan dapat dengan pengamalan Alfalfa yang konsisten ialah macam dalam image bawah ni. Saya dapatpun daripada google Kredit to mama-iloveu.blogspot.com untuk information ini,


Berapa harga set Budget ini ye?

Harga sebenarnya ialah : RM203.75.
Kalau nak dapat dengan harga yang super jimat dengan mendapat diskaun sehingga 20% untuk setiap produk, jadilah ahli Shaklee. Hanya RM65 sahaja yuran pendaftaran untuk seumur hidup. Berbaloi-baloi. Keahlian anda akan kekal walaupun anda tak beli produk berapa lama tempohnya sekalipun. Akaun akan aktif semula sebaik sahaja anda membuat pembelian semula. Senang kan. Plus, sekarang ni lebih mudah sebab tak perlu nak ke branch untuk membeli. Boleh membuat belian secara online dengan postage RM10 flat rate.
Apa lagi ditunggu whatsapp/sms saya sekarang untuk penjimatan hebat. Konsultasi akan diberikan percuma kalau anda membeli dengan saya.

Afzan
SMS/Whatsapp 012-372 8374
email to supplement4urhealth@gmail.com

-p/s : kalau anda dah mula period, hanya tambahkan Ostematrix sahaja. Bonusnya bukan sahaja dapat mengurangkan gejala ketidakselesaan semasa period tetapi superb untuk pelawasan. Hubungi saya untuk keterangan lanjut yea.

No comments: