Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Monday, May 12, 2014

Jom Menggapai Bintang : Bonus Pakej Umrah

Salam..

Hari ni teruja sebenarnya nak share pasal salah satu impian saya yang boleh ditunaikan sekiranya saya bekerja keras dalam business Shaklee. Yeah, rasa teruja bila my granny mychibibox dapat peluang pergi umrah. Dia telah berikan peluang keemasan itu kepada ibu mertuanya. Shaklee ini memang menghormati dan mengingati pengedar-pengedar muslim. Jadi, untuk bonus melancong kita boleh pilih sama ada untuk melancong ke luar negara ataupun pergi umrah.

Dan pakej umrah yang disediakan memang superb. Tinggal di Hotel Hilton yang begitu hampir dengan Baitullah. Lepas itu semua kelengkapan disediakan. Tinggal bawa diri sendiri dan juga duit belanja di sana sahaja. Saya juga berimpian untuk belanja mak ayah pergi umrah atau haji tapi kalau dengan mengharapkan pendapatan makan gaji sekarang ini masih jauh lagilah peluang tersebut. Saya nampak peluang yang amat besar dalam business Shaklee. Jadi, saya mestilah berusaha untuk mencapainya kan.

Kawan-kawanpun boleh tau. Jom follow saya dan juga granny saya tu. Hubungi sahaja saya Afzan di 012-372 8374. In sha Allah dalam kumpulan kami, setiap orang akan di guide dengan sebaiknya. Sama ada nak ikut atau tak sahaja. Dengan hanya bermodalkan RM65 untuk yuran keahlian dan RM10 untuk postage Starter Kit, anda juga boleh menggapai bintang sama seperti granny saya ini.
Dulu yang sama nampak hanya cash bonus bulanan yang menjadi pendapatan sampingan. Tetapi kini saya nampak lebih dari itu.



Berminat? Hubungi saya di :
Call/Whatsapp/Viber : 012-372 8374

No comments: