Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Tuesday, May 13, 2014

Set Three Gems - Untuk bertenaga sepanjang Ramadhan



Bulan Ramadhan dah hampir tiba kan. Semua dah habis ganti puasa ke belum? Kalau belum better mulakan sekarang kalau tak nanti kena bayar fidyah pula kan. Sayapun ada beberapa hari lagi puasa yang perlu diganti. Bertangguh sebab takut susu kurang dan juga alahan teruk di awal kehamilan. Padahal boleh sahaja kan.


Mengandung ni memang besar dugaannya lagi-lagi bila berpuasa. Takut tak larat nak tahan sampai ke maghrib kan. So, kenalah ready dengan sesuatu yang boleh buat kita bertenaga sepanjang hari. Memperkenalkan Set Mighty Three Gems. Gabungan Meal Shakes, ESP dan juga Performance Drink. Bancuh dengan susu atau air kosong semasa bersahur nanti. In sha Allah akan lebih bertenga sepanjang berpuasa. Jom prepare stok sekarang juga. Lagipun Meal Shakes tengah ada promo kan sekarang. Lagi jimat.

Kalau nak dapat dengan harga lebih jimat seumur hidup dan berpeluang menjana pendapatan sampingan, jom daftar ahli. Join ahli tak wajib jual barang. Beli untuk makan sendiripun tak apa. Tak ada paksaan. Tapi dengan hanya modal permulaan RM75 termasuk postage. Anda dapat beli dengan harga jimat sepanjang hayat. Berbaloi-baloi kan. Hubungi saya sekarang juga untuk daftar ahli.





Berminat? Hubungi saya di :
Call/Whatsapp/Viber : 012-372 8374

No comments: