Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Sunday, May 25, 2014

Piala Thomas 2014

Piala Thomas kali ini mencatat sejarah bila Malaysia berjaya ke peringkat akhir menentang Jepun. Dah lama Malaysia tak masuk final apatah lagi nak bawa balik piala tersebut.

Setakat ini Lee Chong Wei sahajalah yang menang. Beregu Malaysia dan perseorangan Chong Wei Feng dah terlepas mata. So, bermakna mata sekarang 2-1. Mengharapkan ada keajaiban pada 2 peserta selepas ini untuk menang. Dah kecoh dalam FB minta cuti peristiwa kalau Malaysia menang Piala Thomas. Yabg penting sebenarnya doa seluruh rakyat Malaysia minta kepada Allah untuk kemenangan Malaysia sebab Dialah yang maha memberi kemenangan kan. Peluang dah ada tak naklah dipersiakan. Bukan pemain itu sahaja yang kena take part. Kita sendiri sebagai rakyat Malaysia kena sama-sama take part. Kalau boleh doa lepas solat. Kalau rajin, solat hajat. Yakin yang Malaysia menang Piala Thomas.

Jom semua. Jangan dok saja depan TV tu. Pergi ambil wudhuk, solat isyak dulu yea. Baru berkat. Walaupun wakil Malaysia tu kebanyakannya bukan Islam tapi semangat 1 Malaysia tu yang penting. Jom sama-samalah kita berdoa yea. Ok tu sahaja nak update kali ini. Tak ada kaitanpun dengan Shaklee.

No comments: