Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Friday, October 18, 2013

Shaklee Omega Guard : Masalah batuk, selsema dan asma

Salam korang.


Hari ini saya nak sharing pasal supplemen Omega Guard keluaran Shaklee. Husband saya lately asyik batuk-batuk sahaja. Kadang-kadang kasihan juga. So, saya survey lah di internet mencari testimonial terbaik produk shaklee untuk mengurangkan/meredakan batuk. Rupanya Omega Guard jawapannya itupun dengan izin Allah lah. Kita hanya berusaha dan hanya Dialah yang Maha Mengubati.

Antara testimoni yang jumpa ialah daripada blog http://ainsglobal.blogspot.com/


Ni pula testimonial daripada blog ini http://putryellymarrisya.blogspot.com/
Shaklee ini bukan ubat tapi supplemen untuk memenuhi keperluan badan kita yang sepatutnya kita dapat melalui pemakanan. Ianya semulajadi dan insyaAllah tak memberi kesan sampingan kepada kita. Apa kata kita tambah menu harian kita dengan Omega Guard. 
Sayapun nak cuba bagi pada suami. Kasihan dia sebab dah lama sangat batuknya tak baik-baik. Daripada terlalu bergantung kepada ubat, baik kita guna cara alternatif kan. InsyaAllah.
Set Shaklee yang available ialah ;
Set Berpantang
Set Menyusu
Set Kurus
Set Kesuburan lelaki dan wanita
Set Kanak-Kanak
Set Kecantikan kulit
Set Resdung/Asma/Allergy/ Ekzema
Set Hamil Trimester 1,2 dan 3
Set Migrain
Set Kesihatan Optimum
SeT Smart Brain
Set Menambah berat badan
Berminat nak membeli supplemen ini atau set supplemen shaklee yang lain dengan saya.
Just SMS/Whatsapp " SAYA NAK SHAKLEE" ke number saya 012-3728374 (Afzan)
or drop email to bejangutm@gmail.com
Afzan
Shaklee Independent Distributer
COD : Selayang, Rawang, Sg. Choh dan Serendah

No comments: