Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Sunday, October 27, 2013

Vivix Testimonial: Not only for Diabetes..

Salam korang.

Korang pernah dengar pasal Vivix Shaklee?


Vivix ni sejenis minuman kesihatan campuran botani. Mengandungi campuran  unik botani Polygonum Cuspidatom, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan Fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel antipenuaan. Ia mencegah penuaan di peringkat sel dalam badan (selular). Melindungi sel-sel tubuh secara semulajadi daripadavdiserang dengan tekanan, diet tidak seimbang dan toksin alam sekitar yang memyebabkan kita mudah diserang penyakit  berkaitan kesan penuaan.

Ada banyak faedah-faedah yang boleh didapati daripada Vivix ni. Kira macam all in 1 sebenarnya. 

1. Menggalakkan ransangan PENUAAN YANG SIHAT.
2. Bantu mengHALANG KANSER.
3. Mengurangkan risiko SAKIT JANTUNG.  
4. Mengurangkan komplikasi dalam pesakit DIABETES.
5. Menyokong kesihatan SENDI.
6. Mengurangkan insiden bagi pesakit ALZHEIMER.
7. Bantu dalam PENGURANGAN BERAT BADAN. Macam Ayu Raudhah.
8. Meningkatkan SISTEM IMUN.
9. Meningkatkan kesihatan MATA.
10. Menyokong KESIHATAN MENYELURUH.


Saya memang tertarik untuk tengok testimonial pesakit Diabetes sebab mak saya menderita Diabetes sekarang ni. Ni salah satu testimonial hebat yang saya jumpa masa google.

 Pergh, tengok tu, start 1 May, tak sampai sebulan bacaan darah dah turun menghampiri paras normal! Kalau ikutkan Vivix ini fungsinya menyeluruh. So, sampai ke sel-sel badan dia 'pergi'. Okay ini tak cukup power sebenarnya. Ada lagi satu testimonial yang lagi dasyat. 


 Yang ini lagi best. Hari ke 5 lepas consume Vivix dia pergi makan segala macam makanan manis masa kenduri. Tapi keesokan paginya bila test gula, dia terkejut sebab tak naik langsung. Kepada rakan-rakan yang parents ada diabetes/darah tinggi, anda patut hadiahkan Vivix ini kepada mereka. Tanda prihatin kita kepada mereka kan.

Sayapun insyaAllah akan menghadiahkan juga untuk mak saya nanti. Sekarang mak saya tak mahu lagi. Katanya nak cuba produk lain. Takpe la ikut sahajalah dulu. Tapi katanya produk tu rasanya pahit. Mak saya ni pula jenis yang langsung tak boleh telan benda-benda pahit. Erm, tunggu dan lihatlah macam mana nanti.

Kalau nak disenaraikan, tak cukup untuk menceritakan kehebatan Vivix ini. Kalau ada di antara anda atau anggota keluarga yang punya masalah kesihatan seperti yang tersenarai di atas ini. Marilah mencuba sendiri. InsyaAllah dengan izin Allah dapat meningkatkan kesihatan. Siapa nak sakit dan terus sakit kan? Semua orang pun nak hidup sihat. 

Jom Sihat!
Afzan
Shaklee Independent Distributer
SMS/Call/Whatsapp : 012-3728374
email : supplement4urhealth@gmail.com   

         

No comments: