Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Wednesday, October 16, 2013

Shaklee Ostematrix : Risiko Osteoporosis tulang, dan juga Sembelit

Salam you all,

Kembali lagi kita dalam segmen kesihatan.
Saya adalah pengamal tegar Ostematrix sejak bulan July lagi. Ostematrix ini adalah supplemen semulajadi yang mengandungi Kalsium, Magnesium dan juga Vitamin D. Gabungan mantap sebenarnya ni.
Ni hasil penemuan saya akan rahsia yang terdapat dalam Ostematrix. Saya dapat daripada blog http://latifahsuleiman.blogspot.com/
Membantu Mengurangkan Risiko Osteoporosis***
Kalsium dan Vitamin D yang terdapat dalam Ostematrix mencukupi sepanjang hayat yang merupakan sebahagian daripada diet yang seimbang berupaya mengurangkan risiko osteoporosis. Sebagai tambahan bagi membina tulang dan gigi yang kuat, nutrisi yang terdapat di dalam OsteMatrix berupaya:
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal*
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf*
  • Menolong mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah eradang dan kemurungan.*

Ia Membekalkan:

  • 1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semula jadi
  • 400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya
  • 400 IU (100% DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium

Kaplet bersalut yang mudah ditelan

  • Sajian harian hanyalah sebanyak empat kaplet. Untuk hasil yang lebih baik, ambil dua biji kaplet, dua kali sehari berserta makanan.




KESIMPULANNYA


Jika anda adalah seorang yang mudah STRESS, mudah kejang, ada masalah water retention, sembelit dan pra haid, pastikan anda memberi peluang diri anda mengubah nasib anda dengan Ostematrix

-komen saya : memang mengatasi masalah sembelit dan pra haid. Langsung takde rasa hormon changes masa nak kena period. Tiba-tiba je dah datang.

Jika anda seoarang pengidap BUASIR tegar dan sering mengalami kesakitan atau sembelit setiapkali membuang air besar, Ostematrix menbantu anda dari terus dibelenggu kisah Ngeri itu.

- Betul tu. Sebelum ini sayapun hampir-hampir terkena buasir. Tapi Alhamdulillah kini tiada lagi.

Jika anda seorang yang bekerja dan sering KELETIHAN, ostematrix antara jawapan terbaik membantu anda kekal bertenaga dan bersemangat!
- Betul juga sebab sekarang ni dah tak mudah penat/mengantuk. Bangun pagipun senang. Kalau dulu rasa berat nak bangun pagi.

Jika anda seorang IBU MENGANDUNG, ostematrix membantu mengelakkan kekejangan dan sakit tulang belakang.

Jika anda seorang IBU YANG MENYUSUKAN anak, ostematrix membantu pengeluaran susu anda dengan lebih baik provided prinsip utama penyusuan diamalkan.
-Yup, dulu ini antara sebab saya ambil supplemen ini. Tapi sekarang combo dengan masalah susu merudum masa pra haid and masa haid. 
Jika anda seorang WANITA dan LELAKI, ostematrix membantu mengurangkan risiko kereputan tulang ( osteoporosis)
- Kandungan kalsium dan magnesium di dalamnya memang terbaik untuk mengatasi masalah ini.
Jika anda mempunyai masalah OBESITI (berat badan berlebihan), anda perlukan ostematrix demi memastikan kepadatan tulang anda mengampu tubuh badan anda
So, apa tunggu lagi. Segalanya dah terhidang di depan screen anda.
Hanya perlu usaha sedikit dengan menghubungi saya 
SMS/ Whatsapp : 012-3728374 (Afzan)
atau email : bejangutm@gmail.com
Free consultation provided.
Tinggalkan je komen anda di post ini. Jangan bertangguh kerana kesihatan anda keutamaan hidup kan?

No comments: