Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Wednesday, January 15, 2014

Meal Shakes : Nutrisi lengkap untuk Kanak-Kanak

Salam you all,

Pernah dengar pasal Meal Shakes Shaklee tak? Minuman kesukaan kanak-kanak dan juga orang dewasa. Meal Shake ni terkenal sebagai makanan tambahan untuk kanak-kanak seawal usia 1 tahun ke atas dan juga sebagai minuman penting semasa bulan puasa lagi-lagi kepada kanak-kanak. Kalau nak start ajar anak-anak berpuasa bolehlah bersahur dengan Meal Shakes. In sha Allah anak-anak akan lebih bertenaga dan mampu untuk berpuasa penuh.

Saya ada testimoni daripada cutomer saya yang baru sahaja berikan anaknya makan meal shake ni.

Afzan, anak I suka sangat dengan minuman Meal Shakes tu. I bancuh 1 scoop setiap pagi. Tak perlu buat sarapan lain. Dia pergi sekolah pagi. Tengahari itu balik dia masih bertenaga. Selalunya, balik daripada sekolah badan dia letih, lembik dan nampak tak bertenaga. 

Then, petang tu pergi kelas tuition, dia cakap tak mengantuk dan dapat fokus dalam kelas. Cikgu sendiri mengakuinya. Selalunya, dia cepat mengantuk di kelas tuition dan tak dapat fokus. I nak teruskan bagi dia Meal Shakes ni. Nanti I order lagi yea.

Dewi, Serendah

Apa tu MEAL SHAKES?

MEAL SHAKES adalah makanan tambahan yang menyediakan hidangan lengkap dan asid amino yang nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. 
Ia diperbuat daripada bahan semulajadi-buah-buahan,sayur-sayuran,kacang soya,lactalbumin (sejenis susu).
Lactalbumin adalah bahan yg terbaik dan mengandungi organisma protein yg sgt berkualiti dan mudah diserap oleh sistem badan tubuh dari peringkat BAYI (atas 1 tahun) hingga ORANG DEWASA.

MEAL SHAKES nie sesuai tuk kanak-kanak yang ada ASTMA,ECZEMA,KURANG SELERA MAKAN,KURANG AKTIF,SEMBELIT......
Ada 6 fakta menarik pasal MEAL SHAKES ni ialah;
1. Nutrisi Lengkap
Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan
Trace Mineral.Kekurangan trace mineral akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.

2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
 
3. Untuk Pembesaran
Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
 
4. Anti-oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan..
 
5. Mengembalikan Seri Wajah
Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
 
6.Detox
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
(info ambil dari BUKU PANDUAN NUTRISI SHAKLEE)
 
 Sebab itu saya amat sarankan ibu-bapa memberikan anak-anak masing-masing Meal Shakes. In sha Allah amat berbaloi. Harganyapun tak sampai RM120 dan boleh tahan sebulan. Boleh dijadikan sarapan sebelum ke sekolah. In sha Allah menjimatkan.

Meal Shakes ini juga sesuai untuk orang dewasa yang,

1. Terlalu sibuk sehingga makan tak tentu masa.
2. Untuk bersahur ketika puasa.
3. Untuk tambah berat badan/gemuk.
4. Untuk yang tak suka telan pil supplement.
5. Ibu mengandung dan ibu menyusu.
6. Untuk yang mempunyai masalah alahan/eczema/sembelit tapi tak suka makan pil.

Kalau nak dapat dengan harga yang super jimat dengan mendapat diskaun sehingga 20% untuk setiap produk, jadilah ahli Shaklee. Hanya RM65 sahaja yuran pendaftaran untuk seumur hidup. Berbaloi-baloi. Keahlian anda akan kekal walaupun anda tak beli produk berapa lama tempohnya sekalipun. Akaun akan aktif semula sebaik sahaja anda membuat pembelian semula. Senang kan. Plus, sekarang ni lebih mudah sebab tak perlu nak ke branch untuk membeli. Boleh membuat belian secara online dengan postage RM10 flat rate. 


Berminat? Hubungi saya di :
Call/Whatsapp/Viber : 012-372 8374

No comments: