Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Friday, January 17, 2014

Sijil Halal Shaklee : diiktiraf JAKIM

Salam korang..

Kepada yang tak tahu, Shaklee merupakan produk keluaran US. Dengar sahaja US mesti ada yang tertanya-tanya status Halalnya kan. Ya, sayapun begitu dahulu. Memang check dulu habis-habisan status Halal Shaklee ini.

 SHAKLEE ni halal ye. Dan tiap-tiap tahun sijil Halal Shaklee ini diperbaharui. Iaitu setiap Februari. Sijil Halal terbaru telah dikelurkan pada 06 February 2013. Untuk tahun 2014, in sha Allah bulan depan akan keluar. Sijil Halal ini dikeluarkan oleh ISA (Islamic Services of Amerika). Dan ISA ini telah mendapat pengiktirafan oleh JAKIM. Jadi halalan toyyiba.

Perlu diingatkan hanya produk Shaklee yang dipasarkan di Malaysia sahaja yang halal yea. Macam isu BOVINE Gelatin tu ia dibuat daripada Lembu yang telah disembelih. Ini telah disahkan oleh pengedar-pengedar yang berkesempatan ke kilang Shaklee di US. Hanya untuk pasaran Malaysia. So, tak ada istilah was-was lagi. Dalam sijil inipun ada senarai produk-produk keluaran Shaklee yang disahkan halal.

Sijil halal ini boleh juga di dapati di SINI

So, buanglah prasangka dan was-was anda jauh-jauh. Dapatkan produk Shaklee anda sekarang.
COD ke Puchong (Alternate weekend), Selayang, Rawang, Sungai Choh dan Serendah.

Kalau nak dapat dengan harga yang super jimat dengan mendapat diskaun sehingga 20% untuk setiap produk, jadilah ahli Shaklee. Hanya RM65 sahaja yuran pendaftaran untuk seumur hidup. Berbaloi-baloi. Keahlian anda akan kekal walaupun anda tak beli produk berapa lama tempohnya sekalipun. Akaun akan aktif semula sebaik sahaja anda membuat pembelian semula. Senang kan. Plus, sekarang ni lebih mudah sebab tak perlu nak ke branch untuk membeli. Boleh membuat belian secara online dengan postage RM10 flat rate. 


Berminat? Hubungi saya di :
Call/Whatsapp/Viber : 012-372 8374

No comments: