Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Thursday, January 9, 2014

Set Slimming Bajet Shaklee

Salam  korang..

Alhamdulillah, berjumpa lagi kita hari ni. Sempena bulan Alfalfa ni saya memang nak sangat share produk terhangat dan paling murah untuk kuruskan badan dengan sihat dan semulajadi. Dapatkan segera dengan menghubungi saya Afzan di 012-272 8374.


Bercakap pasal testimonial, memang ramai sebenarnya pelanggan saya yang dah rasa kesannya. Testimoni dalam gambar ni ialah oleh mama saya sendiri, Mama Huda dan Kak Siti Sayang. Kalau betul-betul jaga makan dan konsisten mengamalkannya ikut jadual memang boleh kuruslah. In sha Allah.

Ramai orang yang takut nak gunakan Set Kurus sebab takut bila lepas berhenti guna, badan naik cepat malah lebih berat daripada berat dulu. In sha Allah, Shaklee tak macam tu. Ianya supplement yang membantu mengembalikan kesihatan kita. Kira macam kurus secara semulajadilah. Supplement ini hanya sebagai pemangkin untuk anda kurus ataupun nak maintainkan badan supaya tak naik.

Dan kalau anda stop guna, badan akan kekal kurus kalau jaga portion makan. Kalau selera makan macam naga memang badan akan mudah naik baliklah. Itu orang kata gemuk secara semulajadi. Sebab sendiri yang tak jaga kan.

Macam  saya, saya terus je amalkan walaupun berat badan dah ideal. Sebab nak maintain berat badan, Lagipun Set Slimming Bajet ni murah sahajakan. Mampu untuk continue setiap bulan. Korang yang nak jaga badan tu memang saya recommend sangat set ini. Tapi buat masa ini Herb-lax kehabisan stok di Malaysia. 

Nasib baik saya ada simpan stok sikit. Kalau korang berminat boleh terus hubungi saya ye. Stok limited sangat-sangat ni. 

Kalau nak dapat dengan harga yang super jimat dengan mendapat diskaun sehingga 20% untuk setiap produk, jadilah ahli Shaklee. Hanya RM65 sahaja yuran pendaftaran untuk seumur hidup. Berbaloi-baloi. Keahlian anda akan kekal walaupun anda tak beli produk berapa lama tempohnya sekalipun. Akaun akan aktif semula sebaik sahaja anda membuat pembelian semula. Senang kan. Plus, sekarang ni lebih mudah sebab tak perlu nak ke branch untuk membeli. Boleh membuat belian secara online dengan postage RM10 flat rate. Apa lagi di tunggu...!


Berminat? Hubungi saya di :
Call/Whatsapp/Viber : 012-372 8374

No comments: