Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Wednesday, February 19, 2014

Set Hamil : Untuk Ibu Mengandung yang Diabetes & HB Low

Salam semua..

Saya amat teruja untuk sharing pasal Set Hamil Shaklee hari ini. Sifu saya baru sahaja inform yang set ini juga amat membantu untuk ibu-ibu mengandung yang mudah terkena kencing manis atau diabetes semasa mengandung. Sebenarnya saya amat-amat risau sebab di awal-awal kehamilan, memang tak boleh nak telan air kosong/ air mineral/ plain water yang sepatutnya kita minum hari-hari. Sebaliknya tekak ini amat suka sekali dengan minuman berperisa lagi-lagi yang bergas. Pernah dapat minum air Sprite yang langsung tak ditambah ais. Pergghhh..memang lega sahaja masuk anak tekak ini. Langsung tak ada rasa mual/ nak keluar balik.

Risau juga kalau ia boleh menjadi penyebab kepada kencing manis pula. Setakat ini belum pernah check kandungan gula dalam darah lagi. Buku merahpun minggu depan baru boleh buat. Risau juga. Hari ini baru bersungguh-sungguh amalkan set hamil Shaklee sebab sebelum ini memang ON OFF sahaja amalkan. Tak lalu nak masuk tekak. Dan kesannya memang agak ketara berbanding hai-hari sebelum ini. Lebih bertenaga (sedikit sahajalah) dan mampu untuk buat kerja (pun sedikit sahaja). Membuat cubaan memakan Mee Bandung buatan kantin tapi apakan daya hanya suku sahaja yang mampu ditelan. Ok lah juga sebab makan tanpa membuangnya semula. Selalunya lepas makan mesti kena buang balik. huhu.

Ada seorang hamba Allah telah share testimonial dirinya sendiri selepas menggunakan Set Hamil Shaklee. Perbezaan sebelum amalkan (anak 1st) dan selepas amalkan (anak 2nd). Memang ketara sangat perbezaannya tu. Saya minta copy testimonial ini daripada blo sifu saya, mychibibox.

Testimoni : Bacaan BSP ibu hamil cantik berbanding anak pertama**



Bukan sahaja, bebas kencing manis. Bacaan HB dia pun cantik sahaja setiap kali check up. 12 ke atas. Dulu, masa mengandung anak first, HB saya tak pernah melebihi 11 sampai doktorpun redha sahaja. Alhamdulillah sebab saya tiada sebarang komplikasi semasa bersalin dulu.

Setiap 4 vitamin dalam Set Hamil ini punya fungsi yang tersendiri dalam membantu menstabilkan paras HB dan juga parasa gula dalam darah. Yang nipun saya pinjam daripada blog sifu saya juga.

Vitalea - mengandungi chromium untuk mengekalkan tahap normal glukosa dalam darahdengan meningkatkan penggunaan insulin oleh badan. Mengandungi Iron yang penting untuk meningkatkan HB.

B-complex - Menukarkan glukosa berlebihan di dalam darah kepada tenaga. 

Vitamin C - memperbaiki toleransi glukosa di dalam darah serta kadar vitamin C yang tinggi akan merendahkan kadar sorbitol yang merupakan sejenis glukosa berbahaya jika terkumpul dengan banyak di dalam darah. Mengoptimakan penyerapan Iron ke dalam badan. Jadi, membantu meningkatkan paras HB. 

Ostematrix - membekalkan Magnesium untuk meningkatkan kadar rembesan insulin serta mengurangkan rintangan insulin. Ostematrix ini juga mengandungi kalsium yang penting menguatkan tulang ibu dan membentuk tulang janin. 

Dapatkan segera Set Hamil ini sebab anda tidak akan menyesal mengamalkannya. Demi kesihatan ibu dan anak juga kan.

Berminat? Hubungi saya di :
Call/Whatsapp/Viber : 012-372 8374

No comments: